Mengenai MYMODE

Mungkin anda tertanya-tanya adakah ini Skim Cepat Kaya? Adakah syarikat yang disebutkan benar-benar wujud? Adakah ini sekadar bisnes internet yg hangat-hangat tahi ayam? Mungkin persoalan-persoalan sebegini muncul di kepala setiap individu dek kerana lambakan program-program mencari duit sampingan di internet yang hanya mengambil kesempatan dari sikap kurang ambil tahu sesetengah orang. TIDAK!!



MyMode adalah satu perniagaan berlesen yang sah yang diasaskan oleh syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd, beribu pejabat di C01-1, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor yang dipengerusikan oleh Datin Fara H Dalela. Ia telah didaftarkan pada tahun 2003 dan sehingga kini telah mempunyai lebih dari 155,000 orang agent seluruh Malaysia. Ia juga telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti "The 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award" dan " The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005 ". Untuk lebih kepastian anda boleh merujuk sendiri ke laman web rasmi mereka seperti yang saya nyatakan dibawah.


Web rasmi Asia Mobile Commerce: www.asiam.com.my
Web rasmi Mymode: www.mymode.com.my


MyMode berasaskan'MUST BUY PRODUCT' iaitu prepaid handphone! Kini, lebih 16 juta rakyat Malaysia merupakan pengguna prepaid dan semua ini adalah prospek pasaran kita. Trend perniagaan kini berbentuk homebase business sudah menular dan kini sesiapa sahaja yang tidak mampu keluar modal besar boleh berniaga. Sistem perniagaan berperingkat (Multilevel Marketing) yang diperkenalkan membezakan bagaimana ia akan menjadi 2x, 3x, atau mungkin 100x lebih menguntungkan dari perniagaan secara konvensional. Percayalah! Dengan MyMode, anda mampu mencapai keuntungan sehingga LIMA ANGKA! Tak Percaya?

Bagaimana sistem perniagaan ini berfungsi?Lihat gambarajah di bawah


(Klik untuk besarkan gambar)

Cuba anda fikirkan sebentar...katakanlah anda biasanya membeli topup sebanyak RM100 untuk sebulan. Apa yang anda dapat selain daripada kredit panggilan percuma? Tiada apa-apa bukan? Siapa yang mendapat untung? Tokey kedai topup...

Dengan MyMode anda dapat membeli, menjual dan mendapat rebate atau bonus-bonus lain yang tak mungkin anda dapat apabila hanya membeli di kedai. Disamping itu juga dengan kos petrol dan barangan yang meningkat sekarang akan menyebabkan banyak telefon bimbit yang 'masuk air'. Sistem pembelian topup menggunakan sms ini juga akan dapat membantu anda atau orang lain diwaktu malam atau disaat kecemasan. Alangkah bagusnya telefon bimbit jika ia mempunyai fungsi kamera, radio, MP3, Bluetooth,GPS dan juga sebagai sebuah KEDAI KAD PRABAYAR!!!