Mengenai MyPoint2U



Ini adalah introduksi mengenai Mypoint2U Blog kepada pelawat.

MyPoint2U adalah affiliate dan bukan laman web rasmi kepada MyMode.


MyPoint2U adalah projek yang dibuat untuk tujuan pemasaran, pencarian bakal agen, maklumat umum serta khusus untuk downline MyPoint2U yang telah berdaftar dengan MyMode. Pengisian di dalam blog ini juga menyediakan link yang menarik untuk pelawat-pelawat.

MyPoint2U di create oleh Mr Hahn Hanaffee (a.k.a G-Bam, a.k.a Warrant, a.k.a Brader) pada 20 Disember 2007. Mempunyai pekerjaan tetap di Segamat, Johor dan mula menyertai MyMode pada 26 Mac 2007. Pencetus kepada kewujudan MyPoint2U adalah hasil dorongan daripada Mr Joe, moderator Hotbiz2All dan Mobile's Prepaid.

Sesuai dengan namanya, MyPoint2U adalah projek khusus untuk downline yang berdaftar dibawah Group Mr Hahn dengan menyediakan kemudahan seperti maklumat, guideline dan juga bagi tujuan promosi. Oleh kerana Mr Hahn adalah agen yang berdaftar secara off-line (bukan daripada affiliate seperti Prepaid4U), maka inisiatif ini telah dibuat untuk kemudahan downline yang berada di bawah Group ini.

MyPoint2U juga menyediakan tawaran-tawaran dan insentif yang agak menarik kepada downline dibawahnya seperti:

Promosi 10myp 2 U (telah tamat pada 31 Mac 2008)
Promosi 50myp 2 U (1 Apr 2008 - 30 Jun 2008)


Jika sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai MyMode, sila klik di Soalan Lazim (FAQ). Atau ingin mengetahui cara menjadi Agen di Bagaimana menjadi Agen?. Jika ingin mengetahui agen penaja dibawah Group MyPoint2U sila klik di Agen MyPoint2U.

THANK YOU